Üdv, KOKO PIÑA!

Mit jelképez a KOKO PIÑA?

A KOKO PIÑA a napra, a szellőre emlékeztet és mindenre, ami a nyár - pihenés, kikapcsolódás és a szeretteinkkel töltött pillanatok. A kókusz édes íze és az enyhén savanykás ananász minden kortyával emlékeztet arra, hogy itt az év legmelegebb időszaka! Mint minden ízesítésünknek, a KOKO PIÑÁ-nak is megvan a maga mottója: “Drink More Water, come together.”

A közösségünk által tervezett ízesítés

Mint említettük, a KOKO PIÑA a waterdrop® közösséggel együttműködve jött létre. De hogyan kezdődött az egész? Kezdjük azzal, hogy miért is született meg ez az ízesítés ...

- Először is, a márkánk köré épített közösség nagyon fontos számunkra. Mindig is az volt az egyik fő célunk, hogy elégedettek legyenek (ráadásul egy egész csapat foglalkozik ezzel!).

- Már régóta gondolkodtunk egy közösség által létrehozott ízesítésen, és sokszor rákérdeztek erre a projektre. És ez így rendben is van, mert...

- A közösségünk hihetetlenül kreatív! Legyen szó rajzokról, személyre szabott kulacsokról vagy dalokról. Kreativitásukat már többször bizonyították nekünk, így nem volt okunk arra, hogy ne valósítsuk meg ezt az álmot - kéz a kézben a közösségünkkel.

Hogyan: Kreatív folyamat

1. lépés: Mik a lehetőségeink

Hogy tudomást szerezzünk a közösségünk által preferált összetevőkről, átnéztük az ízesítésekre vonatkozó ötleteiket/javaslataikat, majd továbbítottuk ezeket az információkat a gyártócsapatunknak, ami ellenőrizte, hogy ezek az összetevők por/kivonat formájában rendelkezésre állnak-e.

2. lépés: Az ízek kiválasztása

A csapatunk segítségével összeállítottunk egy listát körülbelül 20 hozzávalóból, és voilá! Majd eljött az ideje, hogy felfedjük a projektet a közösségünk előtt, hogy szavazhassanak, melyik 3 íz a kedvencük a listáról.

Bár néhány kombináció papíron remekül mutatott, meg kellett győződnünk arról, hogy valóban remek lesz-e az ízük. Emiatt lépett közbe a gyártócsapatunk, és kiválasztott 5 párost a végső szavazáshoz.

A kókusz és az ananász volt az egyértelmű választás!

3. lépés: Kóstolás

Néhány recept kidolgozása után a projekt a szemünk előtt kezdett formát ölteni - meglettek az első kockák! Szokás szerint az első kísérleti nyulak a munkatársaink voltak, akik több ízváltozatot is kipróbáltak, hogy felmérjék, melyik a legjobb. De ezúttal nem voltak egyedül. Üzleteinkben kóstolónapokat tartottunk, hogy a közösségünk is kipróbálhassa az ízesítéseket. Megkértük őket, hogy értékeljék a színt, az intenzitást és az ízt. Az ő segítségükkel, ebben a fontos lépésben sikerült megalkotnunk az íz végleges változatát (amelynek a nevét még nem tudtuk!).

4. lépés: Dizájn

A tervezési fázisban két célt kellett teljesíteni: 1) meghatározni az ízesítés hangulatát, azaz milyen érzéseket/érzelmeket kell kiváltania, és 2) megtervezni a csomagolást. Közösségünk ismét végig részt vett a folyamatban. Tervezőcsapatunk a legtöbbet tudta kihozni a közösségünktől érkező tervezési javaslatokból és mood boards-okból. És az eredmény? Egy olyan ízesítés, ami tökéletesen megragadja a trópusi paradicsomban töltött nyár esszenciáját.

5. lépés: Elnevezés

Most, hogy már ismertük az ízesítésünk ízvilágát és a dizájnt, az utolsó dolog már csak a név maradt. Létrehoztunk egy szavazást három lehetőséggel: KOKO PIÑA, HONUA (Hawaii világa) és WAIMEA (egy hawaii tengerpart neve). A szavazás egyértelmű győztese a KOKO PIÑA lett. Most már készen volt az új ízesítésünk!

Ez az egész kreatív folyamat emlékeztetett minket arra, hogy mennyire fontos számunkra a közösségünk, és nagyon hálásak vagyunk a támogatásukért. Most, hogy a KOKO PIÑA elkészült, reméljük, hogy ugyanolyan jól fogjátok érezni magatokat a fogyasztása közben, mint ahogy mi a kifejlesztése során.