Reklamáció

Ha bármilyen problémád merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük, írj nekünk e-mailt. Az üzenetedhez mellékeld a rendelés vagy a nyugta számát, valamint fotókat vagy rövid videót a problémáról. Kollégáink ezután tájékoztatni fognak a további teendőkről.

 

A rendelésem sérült / hiányos volt, mit tehetek?

Ha a csomagod sérülten vagy hiányosan érkezett, kérjük, írj nekünk e-mailt, és küldd el a kapott termékekről készült fotókat, bemutatva a sérüléseket is. Ne felejts el csatolni egy fotót a küldemény csomagolásáról is a QR kóddal a doboz sarkában, hogy minél gyorsabban beazonosíthassuk, és megoldást találhassunk.

 

Áru visszaküldése

Az árut a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a vásárlástól való elállással. Weboldalunkon megtalálod a Vásárlástól való elállási űrlapot, ahol részletes információkat találsz a visszaküldés módjáról és címről is. Elállás esetén nem biztosítunk visszaküldési címkét.

 

Visszaküldhetem a terméket és kicserélhetem egy másikra?

Jelenleg sajnos csere lehetőség nincs. Minden visszaküldés automatikusan pénzvisszatérítést jelent, így utána újra megrendelheted a kívánt terméket.

 

Visszaküldhetem a felbontott csomagot?
Nem, mivel a waterdrop® termékek élelmiszernek minősülnek, ezért higiéniai okokból csak bontatlan csomagokat tudunk visszavenni.

 

Hol találom a reklamációs űrlapot?
A reklamációs űrlapot itt találod.

 

Hol találom a vásárlástól való elállási űrlapot?

A vásárlástól való elállási űrlapot itt találod.

Vissza az áttekintéshez