Reklamáció
Ha bármilyen problémád merül fel a termékkel kapcsolatban, kérjük, írj nekünk e-mailt. Az üzenetedhez mellékeld a rendelés vagy a nyugta számát, valamint fotókat vagy rövid videót a problémáról. Kollégáink ezután tájékoztatni fognak a további teendőkről.
A rendelésem sérült / hiányos volt, mit tehetek?
Ha a csomagod sérülten vagy hiányosan érkezett, kérjük, írj nekünk e-mailt, és küldd el a kapott termékekről készült fotókat, bemutatva a sérüléseket is. Ne felejts el csatolni egy fotót a küldemény csomagolásáról is a QR kóddal a doboz sarkában, hogy minél gyorsabban beazonosíthassuk, és megoldást találhassunk.
Áru visszaküldése
Az árut a csomag átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a vásárlástól való elállással. Weboldalunkon megtalálod a Vásárlástól való elállási űrlapot, ahol részletes információkat találsz a visszaküldés módjáról és címről is. Elállás esetén nem biztosítunk visszaküldési címkét.
Visszaküldhetem a terméket és kicserélhetem egy másikra?
Visszaküldhetem a felbontott csomagot?
Hol találom a reklamációs űrlapot?
Hol találom a vásárlástól való elállási űrlapot?
A vásárlástól való elállási űrlapot itt találod.