Szállítási idő
Az általános szállítási idő 3–6 munkanap. A csomagok Csehországban kerülnek feladásra. Amint a rendelésed összeállítottuk, e-mailben megkapod a számlát és a csomagszámod a csomagod nyomonkövetéséhez. A kiszállítási időt minden terméknél feltüntetjük.
Véletlenül rossz címet adtam meg, meg tudom változtatni?
A címet a megrendelés elküldésétől számított 15 percen belül módosíthatod e-mailben vagy telefonon, ezt követően sajnos már nem. A későbbiekben a módosítást közvetlenül a futárszolgálattal kell intézned.
Lemondhatom a rendelésem?
A megrendelésed a rendeléstől számított 15 percen belül lemondhatod e-mailben vagy telefonon keresztül, ezt követően sajnos már nem lehetséges.
Módosíthatom a rendelésem?
Sajnos a rendelés leadása után már se nem adhatsz hozzá, se nem távolíthatsz el semmit belőle. Ha további termékeket szeretnél rendelni, annak a legegyszerűbb módja egy új rendelés leadása.
Nem kaptam meg a rendelés visszaigazolását.
Ha nem kaptál visszaigazolást a rendelésedről, kérjük, írj nekünk e-mailt vagy hívj minket, és kollégáink örömmel segítenek.
Rendelés újbóli elküldése
A visszaküldött rendelés újbóli elküldése nem lehetséges. Amint a csomag visszaér hozzánk, a rendelés automatikusan törlésre kerül, és az összeget visszautaljuk – legkésőbb a csomag visszaérkezésétől számított 14. napig.
Mi a teendő, ha a fizetés sikertelen?
Ha bármilyen probléma merül fel a megrendelés kifizetésével kapcsolatban, kérjük, először írj egy e-mailt, vagy hívj minket telefonon.
Nem javasoljuk, hogy még egyszer megpróbálj fizetni. A banki átutalással történő fizetés nem lehetséges.
Fizetési lehetőségek:
• online kártyával (GoPay, PAYPAL)
• utánvétes fizetéssel (400 Ft díj)
Banki átutalással történő fizetésre nincs lehetőség. A kiszállítás 16 500 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes – az aktuális minimális vásárlási összeget a díjmentes szállításhoz mindig megtalálod az egyes termékeknél.