Új híreink vannak…
Novak Djokovic, a világ egyik legelismertebb és legsikeresebb teniszezője lett az új nagykövetünk és befektetőnk.
Hogy minek ez a nagy felhajtás? A waterdrop® folytatja küldetése teljesítését, hogy megváltoztassa az italgyártást és status quo-t. Elhatároztuk, hogy jobban belevéssük a köztudatba a műanyag palackokban értékesített, egészségtelen édes italok negatív hatásait – most pedig már nem vagyunk egyedül ezen jövőkép elérésében. Novak Djokovic osztja a változás iránti lelkesedésünket, és egyedülálló tapasztalataival újonnan a waterdrop® társaságot támogatja, hogy még nagyobb nyomot hagyhasson.
"A sportolóvá válás nemcsak a tehetségtől és az edzésektől függ, hanem azoktól a döntésektől is, amelyeket a tested érdekében hozol." mondja Novak Djokovic. "Az egészséges életvitelhez kétségtelenül hozzátartozik a megfelelő, kompromisszumok nélküli hidratálás, amennyiben a folyadékfogyasztás környezetre való hatásairól van szó. Hiszem, hogy közös erővel valódi változásokat érhetünk el és a tornákon minden műanyag palacktól megszabadulhatunk."
Külön büszkék vagyunk arra, hogy a Waterdrop® logó megjelenik Nole mezének ujján a 2023-as Australian Open-en – és minden azt követő tornán.
Miért pont a waterdrop®?
A waterdrop® társaság 2016 óta megy a hagyományos italgyártással szembe, a Microdrink bemutatása és globális hidratálási platform létrehozása által. A waterdrop®, melynek küldetése, hogy arra buzdítsa az embereket, hogy több vizet igyanak, a környezethez való felelősségteljes hozzáállás és a fenntartható munkavégzési módszerek iránt kötelezte el magát, csökkenti a felhasznált csomagolóanyagok mennyiségét és a CO2-kibocsátást azáltal, hogy csakis az italesszenciákat értékesíti. Nemrégiben a waterdrop® a sportitalok piacára is belépett a Microlyte termékkel: cukormentes kockák, amelyek elsősorban a sportolás alatti regenerációra irányulnak. A Microlyte három ízben érhető el és ötféle elektrolitot, kilencféle vitamint és cinket tartalmaz. Akárcsak a waterdrop® teljes portfóliója, a Microlyte is igyekszik csökkenteni a palackokból származó hulladékot a kényelmes, feloldódó formájának köszönhetően.
Most, a Microlyte piacra való bebevezetésével, a waterdrop® akkor hidratálhat téged, amikor arra a legnagyobb szükséged van – sportolás közben és utána. Ezért lelkesen támogatja Danielle Collins és Taylor Fritz teniszezőket, a márka elkötelezett nagyköveteit. Velük együtt azon dolgozik, hogy az ATP tornák műanyag palackok nélküli eseményekké váljanak – az innovációs hidratáló padok bevezetésével.
"Büszke vagyok rá, hogy egy ilyen rendíthetetlen bajnoki szellemmel és lelki erővel rendelkező sportolót köszönthetünk a társaságnál," mondja a waterdrop® vezérigazgatója és megalapítója, Martin Murray. "Novak a bolygónk valódi elkötelezettje és jól ismeri a hidratálás fontosságát. Az egészséges és fenntartható életvitel iránti odaadása tökéletesen megegyezik a mi küldetésünkkel. Biztosak vagyunk abban, hogy Novak Djokovic segítségével valódi nyomot hagyhatunk az italgyártás területén és mélyen megrengethetjük (megváltoztathatjuk) ezt az iparágat."
Ki áll készen arra, hogy csatlakozzon a waterdrop® mozgalomhoz és hozzájáruljon a bolygó megváltoztatásához? Ne feledd, a világon percenként egymillió műanyag palack kel el, és a Plastic Pollution Coalition szervezet szerint a műanyagok 91 %-a nincs újrahasznosítva. És most alig várjuk, hogy Novak Djokovic-csal elkezdhessünk dolgozni a jobb holnapon.